Реконструкція квартири

nadezhn.partner@gmail.com
Реконструкцією вважається ремонт, який дозволяє збільшити експлуатаційний термін і дати друге життя нерухомості. Перш ніж приступати до цього трудомісткого процесу, необхідно оформити документи на реконструкцію житлового об’єкта.
Власники намагаються поліпшити своє житло, тому велика частка квартир в Києві та інших містах країни піддається переплануванням і реконструкції. Цей витратний з фінансів і складний з технічної точки зору процесу має на увазі наступні зміни:
- приєднання до квартири техповерху або горищного приміщення;
- прибудова приміщень, балконів або лоджій;
- об’єднання декількох приміщень в одне;
- поділ кімнат на кілька приміщень.
Поняття перепланування квартири
Поняття реконструкції та перепланування різняться між собою. Переплануванням вважається зміна квартири, що не вимагає дозволу від відповідних інстанцій. На відміну від цього, узаконити реконструкцію квартири потрібно буде обов’язково, тобто отримати дозвіл на виконання таких заходів.
Не потрібно узаконити перепланування квартири при виконанні таких процесів:
- з’єднання санвузла в одне приміщення;
- демонтаж вбудованих шаф, антресолей і комор;
- збільшення житлових кімнат за рахунок підсобних, при цьому не зачіпаючи несучі конструкції;
- зведення і демонтаж перегородок, які не відносяться до несучих.
Такого роду роботи проводяться без погоджень з контролюючим органом і не відносяться до самовільного будівництва. За їх виконання вам не будуть призначені адміністративні стягнення. Після їх закінчення досить замовити переоформлення технічного паспорта на житло. Це може зробити фахівець нашої компанії, який прибуде до вас в квартиру, проведе обстеження і складе новий техпаспорт.
Узаконити реконструкцію квартири доведеться в обов’язковому порядку. Це перебудова, яка прирівнюється до нового будівництва і зачіпає несучі конструкції будівлі.
Навіщо потрібно узаконити реконструкцію квартири
Якщо не привести у відповідність фактичні показники квартири і зазначені в техдокументації, то при необхідності вчинення нотаріальних дій з нерухомістю виникнуть проблеми. Не можна буде продати, подарувати або успадкувати квартиру, не виконавши переоформлення технічного паспорта на житло.
Етапи проведення узаконення наступні:
- Виготовлення проекту реконструкції в організації, яка має на це право. Призначення виконавця, який має ліцензію та здійснення авторського нагляду.
- Укладення договору з компанією, яка буде здійснювати контроль за реконструкцією.
- Подача декларації про початок будівельних робіт до інспекції.
- Виконання робіт згідно з проектом.
- Після закінчення робіт потрібно узаконити новий план квартири, тобто провести інвентаризацію і виготовити новий техпаспорт.
- Подача декларації про введення в експлуатацію об’єкта.
- Реєстрація права власності на нове майно.
Узаконити перепланування квартири непросто, необхідний досвід і знання в цьому питанні, тому доручати його варто професіоналам.
Переваги роботи з нашою компанією
Ми багато років займаємося питаннями оформлення документів на нерухоме майно. Маємо великий досвід в різних питаннях. Допоможемо узаконити перепланування квартири, її реконструкцію в найкоротші терміни. Наші фахівці мають відповідні кваліфікаційні сертифікати та досвід.
Для того щоб узаконити новий план квартири, необхідно звернутися до нас із заявкою на проведення інвентаризації та виготовлення техпаспорта на квартиру. Зробити це можна по телефону або на сайті. Якщо виникають питання, то наш фахівець проконсультує і запропонує шляхи вирішення.
З клієнтом укладається договір співпраці і обумовлюються деталі, узгоджується час приїзду експерта на об’єкт. Спеціаліст приїде і проведе необхідні виміри і огляд нерухомості. Отримані дані заносяться в технічний паспорт, який може бути виготовлений протягом дня. Вартість залежить від розмірів і складності об’єкта, а також термінів виготовлення документа.
Якщо проводилося перепланування, то виготовлення техпаспорта і буде її узаконенням. У випадку з реконструкцією він вам знадобиться для подачі документів в контролюючий орган для узаконення. Багаторічний досвід і висока кваліфікація співробітників є заставою правильно оформленої документації і захищають власників від штрафних санкцій з боку ДАБК.
