Drag

Отримання ліцензії на торгівлю лікарськими засобами в 2023 році

Терещук Юлія Олександрівна
Терещук Юлія Олександрівна
+380509811395
nadezhn.partner@gmail.com

Для того, щоб мати змогу реалізувати/продавати ліки або стати їх імпортером, знадобиться ліцензія на торгівлю лікарськими засобами. Її отримання доволі складний і багатоетапний процес. Допомогти у вирішенні цього питання, а також ряду супутніх питань допоможе ТОВ «КОМПАНІЯ «НАДІЙНИЙ ПАРТНЕР».

Яка діяльність підлягає ліцензуванню у сфері реалізації медикаментів?

Отримати ліцензію на торгівлю лікарськими засобами потрібно, якщо ви плануєте:

  •       Виробництво ліків.
  •       Їх роздрібний та оптовий продаж.
  •       Імпорт медикаментів з-за кордону.                                                                                                                                                                                                                                Отримання ліцензії на торгівлю лікарськими засобами в 2023 році  Отримання ліцензії на торгівлю лікарськими засобами в 2023 році  Отримання ліцензії на торгівлю лікарськими засобами в 2023 році

Що потрібно знати про ліцензування діяльності по торгівлі лікарськими препаратами?

По-перше, варто пам’ятати, що відповідна ліцензія на торгівлю лікарськими засобами може біти видана Державною службою України з лікарських засобів та контролю за наркотиками. По-друге, такий документ немає строку дії, тобто він не обмежений в часі. По-третє, за видачу офіційного документа доведеться сплатити державне мито.

Недотримання правил, за якими вчиняється роздрібна чи оптова торгівля лікарськими препаратами карається штрафом, розміри якого можуть досягати 2-х тисяч неоподаткованих мінімумів. З цього виходить, що отримання ліцензії – невід’ємна частина діяльності у обраній сфері.

Які вимоги для отримання ліцензії на торгівлю лікарськими засобами у 2023 році?

Щоб отримати ліцензію, потрібно написати заяву і подати до відповідної служби чималий пакет документів. Крім того, знадобиться виконати всі умови щодо приміщення, де планується здійснення торговельної діяльності.       Отримання ліцензії на аптеку

Перелік документів для отримання ліцензії на аптеку:

  1.     Засвідчена копія виписки з ЄДРПОУ.
  2.     Підтверджена нотаріально копія договору про оренду чи документу, що посвідчує право власності на приміщення.
  3.     Нотаріально посвідчена копія документу, що підтверджує кваліфікацію працівника майбутньої аптеки. Він повинен мати диплом про вищу освіту, а також досвід роботи на схожій посаді.
  4.     Копія трудового договору керівника аптеки з його працівником чи працівниками, прикази та інші документи.
  5.     Копія, посвідчена керівником, технічного паспорту, а також схеми приміщення.
  6.     Дипломи про освіту завідуючого аптеки і документи підтверджуючи підвищення кваліфікації.
  7.     Копія документу, що підтверджує договір між власником аптеки і постачальником ліків.
  8.     Копія паспорту представника ФО-П.

Додатково до переліку документів можуть вимагатись інші папери в залежності від форми власності приміщення, організаційно-правової форми господарювання, обраного виду діяльності. Окрім документів для отримання ліцензії продаж лікарських препаратів передбачає виконання вимог щодо підготовки приміщення аптеки і надання документів про її готовність обслуговувати відвідувачів, це як і здорових так і МГН, всіх повністю.

Що включає звіт про доступність приміщення аптеки?

Для відкриття аптеки необхідно оформити приміщення відповідно до мети його використання. Дані квадратні метри не можуть бути житловим фондом. Розміщуватись аптека повинна на першому поверсі багатоповерхової будівлі. Її площа повинна відповідати нормативно-правовим актам. Оптова і роздрібна торгівля ліками можлива лише при виконанні всіх необхідних умов.

Щоб виконати ліцензійні умови роздрібної торгівлі лікарськими засобами потрібно надати також:

  1.     Технічний паспорт на приміщення аптеки.
  2.     Висновок про доступність об’єкту для маломобільних осіб, як зовні так і всередені.
  3.     Заключення про наявність належного пандусу для МГН по нормах ДБН.

Очевидно, що ліцензія на оптову торгівлю лікарськими засобами – не єдине, на що варто звернути увагу. Наявність технічної документації так само важлива, як і ліцензійна. Без неї законно здійснювати господарську діяльність стане неможливо.

Звіт по пандусу для отримання ліцензії на торгівлю ліками: чим може допомогти ТОВ «КОМПАНІЯ «НАДІЙНИЙ ПАРТНЕР»?

Розуміючи кількість труднощів, які можуть трапитись на шляху підприємця до отримання дозволу на продаж ліків ТОВ «КОМПАНІЯ «НАДІЙНИЙ ПАРТНЕР» пропонує свої послуги з супроводу і виготовлення документації. Штат компанії – це спеціалісти високого рівня, здатні посприяти тому, аби ліцензія на роздрібну торгівлю лікарськими засобами була видана якнайшвидше. Окрім документації з ліцензування, ми можемо допомогти і з технічною стороною питання.

Знаючи всі тонкощі і вимоги до аптек щодо їх можливості забезпечити обслуговування МГН, ми допоможемо підготувати приміщення і видати експертне заключення про наявність пандусу до вимог ДБН. Але наші можливості цим не обмежені. Ми пропонуємо до ваших послуг як вибіркову підготовку документів, так і здійснення комплексного супроводу. За вашим бажанням ми підготуємо техпаспорт для аптеки, Звіт та Висновок для МГН по вашому приміщенні, папери для отримання ліцензії, їх подання до уповноваженої служби і отримання у визначений термін.             Отримання ліцензії на аптеку

Ми пропонуємо:

  •       Багаторічний досвід роботи.
  •       Індивідуальний підхід.
  •       Гнучкі умови співпраці.

З підтримкою ТОВ «КОМПАНІЯ «НАДІЙНИЙ ПАРТНЕР» отримання технічного паспорту на аптеку, Звіта та Висновка на доступність приміщення та бумаги на ліцензію по продажу ліків стануть легко досяжними документами для вашого бізнесу.

Звертайтесь за номером телефону: +380509811395.