Drag

Заповнення декларацій на введення в експлуатацію

Що трапиться, якщо не ввести будинок в експлуатацію? По-перше, такою будівлею неможна користуватися, по-друге – заборонено підключати усілякі комунікації, і нарешті-то, по-третє – на таку споруду неможна оформити документи, що підтверджують право власності.

Серед основних вимог правильного введення в експлуатацію будівлі – заповнити та зареєструвати декларацію. Можна робити все в електронному варіанті, а можна вписувати дані від руки.

У «шапці» документа нічого писати не потрібно, це місце заповнюється іншим відомством (ДАБІ). У 1-му пункті з будівельного паспорта переписуєте найменування об’єкта і його код. 2-ий пункт – це Ваші дані (ПІБ, прописка, номер телефону). 3-ій пункт – дані з повідомлення про початок будівельних робіт. Далі вказуєте адресу, а в 5-му пункті – назву документа, який підтверджує право власності. В останніх двох пунктах потрібно заповнити інформацію з технічного паспорта.

Вам пощастило, в LegalDok Вам допоможуть з усією паперовою тяганиною. Заповнення декларації не відніме у наших фахівців багато часу, адже для них це – стандартна процедура.